vintage stories

Jag blir crazy ibland när man ska blogga om något och vill lägga upp en bild från en annan hemsida och det inte fungerar. Ghhhaa! Jag hade dessutom skrivit ett jättefint inlägg om KappAhl och deras nya kollektion. Helt underbara klänningar, kjolar och koftor med en toutch av det gamla med mycket detaljer.
 Men nä då, nä då..
Jaja, ta och spana in http://kappahl.se  och titta själva.

(Å du Pauline, jag vet att du läser det här, det skulle inte sitta fel med lite bra rabatt, eftersom jag är mer än en flitig kund hos er. Visat går på högvarv i er butik!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du gillar våra grejer. Har själv blivit en storkund på barnavdelningen sen barnbarnen kom.Sååååååå roligt att handla babykläder. Vi får nya varor tre ggr i veckan och man blir sugen på något litet varje varusändning så mitt kontokort går också som en propeller i kortläsaren Kram

2009-11-06 @ 23:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0