Nyårsplaner

Håller på och kikar på lite mat till nyårsafton. Jag vet inte hur många vi blir ännu, men jag har redan bestämt att det blir ett helt bord fullt med buffé. Antingen blir det tapas eller mezebuffé och så massa små tillbehör och en redig ostbricka såklart.
Eftersom efterätt is my shit, så kommer jag nog satsa på ett efterättsbuffébord i år. Kladdkaka, pepparkakssundae, chokladdoppade frukter, polkagrisknäck, bananfudge, mintkaka och julmuffins med glass. Vad tror ni? Om man inte gör mängder utav varje liksom, så det inte blir kopiösa mängder kvar.
Och så kaffedrinkar, vanliga drinkar och jordgubbschampange.

Vi kommer vara här, det blir ju en hejdundrandes massa barn om alla kommer. Men dom brukar vara väldigt snälla och lätta att natta, och vi har ju ingen brådska, så det kommer gå jättebra. Ett spel på all mat och dryck och så en massa, massa skratt med goda vänner. Kan det bli bättre?
Hur tänkte ni fira nyår?
Kram

Upptäck mezeCassataglass
bilder lånade från http://arla.se Gå in på hemsidan för mer tips!

Kommentarer
Postat av: Emma G

Blir hungrig av att läsa om allt detta gott!!

2009-11-19 @ 20:25:08
Postat av: Tina

Lät mysigt! Vi firar vår nyår i Sälen. Så det blir nog kallt för vår del ;)

2009-11-19 @ 22:58:21
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: andrea

ja jag hade ju tankt att fira med dig... verkar som att du kommit pa vad ni ska gora pa nyar iallafall. puss puss

2009-11-20 @ 12:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0