nej nej nej

Joel fick åka in akut med Noah till Näl alldeles nyss. Jag skulle precis släcka lampan när jag hörde Noah åma sig i sitt rum. Jag gick dit för att stoppa om honom, och fann han frossandes och svamlig, ihopkrupen i sängen. Han hade kört ner hela huvudet under en kudde och andades konstigt. Så var det som om han inte ville se ljus, när jag tände lampan. Han svamlade och skrek nej, nej rakt in i kudden.
Så for jag tog upp honom så kände hela jag hur dåligt han mådde. Så Joel som inte lagt sig än tog på han jackan och åkte in.
Jag sitter här under duntäcket och hackar tänder, så reagerar alltid min kropp när jag bli orolig.
Joel ringde nyss och sa att dom inte fått komma in på akuten, utan blivit hänvisade till Uddevalla. Fan va arg jag blev. Vadå Uddevalla? När Noah var så sjuk sist, för 8 mån sedan, blev han ju inlagd på Näl. Varför tog dom inte emot honom nu? Dom sa att dom inte gjorde det på barn under 3 typ. SKITSNACK!!!
Så nu får Joel köra till Uddevalla med en svamlig pojk i baksätet och i detta dumma, mörka vädret.
Jag kommer ju inte få en blund på hela natten.
Jävla skitsjukvård! Jävla, jävla skit!!!!!!

Ååå min älskling..undrar va det kan vara? Fick en idé om att han kan fått i sig för stor dos av sin astmamedecin. Då kan man reagera på det här viset. Och då är allt mitt fel, eftersom jag inte läst på ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhhh...jag hoppas att det har gått bra för Noah och Joel och att det inte var nåt allvarligt!

Jag trodde att han var på bättringsvägen, du med antar jag?

Jag håller alla tummar som finns!

Puss på dig gumman!

2009-11-04 @ 09:26:59
Postat av: Emma G

Gud vad konstigt att de fick åka till Uddevalla! De har ju ingen barnakut där, eller?! Men det verkar ju ha gått bra i alla fall. Hoppas han blir bättre nu. Kollade dom om det är svinet eller?

Krya på er!

Puss och kram

2009-11-04 @ 18:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0