Mix it up

Ge mig era bästa drinktips!! Jag skulle gärna vilja vara den som har massa olika spritsorter och tillbehör för att shejka ihop en goodilisious drink till mina vänner, men jag e så tråkig, och det enda vi har hemma är vin eller öl.

 Jag bara ÄLSKAR Bacardi Razz med vanlig sockerdricka, eller Captain Morgan med cola. Men som sagt...drinkar..jag vill lära mig mera hur man komponerar ihop goda drinkar med få spritsorter, likörer osv. Man har ju tyvärr inte råd att köpa på sig allt.

SKIR Cocktailglas
Cocktailglas från http://ikea.se


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är inte heller så bra på det där med drinkar...när jag varit ute på krogen har jag bett om en fruktig så har jag oftast fått en god en! =)



Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig! skrattar

Hoppas någon annan har nåt bra tips så kan du prova den och sedan kan jag få receptet när bebis kommit och är färdigammad!! ;)

2009-11-25 @ 08:16:34
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: dojjan:)

Jag säger bara en sak.. smirnoff blåbär!!

Super god att blanda med sprite o blåbär/hallon!

Räknar med en sån nästa gång jag kommer:)

2009-11-25 @ 11:17:42
Postat av: andrea

gin o tonic e min favvo... haller inne pa kalorierna oxa, o man blir valdigt sa dar trevligt god och underbar, alskad av nastan alla (jag alltsa)



annars e ju mojiton en klassiker som kommer halla i livet ut. o jag gor de basta... hemligheten ar, INTE brun socker, ska va lite pudrigt vanligt socke, sa e orginalen. larde jag mig pa var proffsiga drinkkurs, o nu kommer alla saga: men sa e det ju inte. men sa e det! puss

2009-11-26 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0