Det flöt på

Helgen försvann så innerligt fort. Igår jobbade jag hela dagen och när jag kom hem långt efter det att mörkret fallit, så kom E och P hit med deras söta son F. Vi lagade fajitas och drack kopiösa mängder julmust. Jag liksom E har dille på det! Sen satt vi och pratade och tog några omgångar Buzz.
Vid midnatt skulle de åka hem. E gick upp och väckte F och packade ihop deras saker. Fullt påklädda stod de i hallen och vi sa hejdå. Så sa P; "Vart fan har jag lagt bilnycklarna?"
Det blev ett jädrans spring och lyft på saker och letande runt omkring bilen och här utanför. Mitt uppi allt säger han också; "Men vart är min mobil?" Hahahah... Så plötsligt var det ännu en sak som vi letade efter.
Slutet gott, allting gott...

Nu ska jag iväg och jobba om någon timme. Hade sååå mycket hellre vart hemma och myst med familjen. Vi får på tok för lite tid ihop när vi jobbar som vi gör, dvs om varandra hela tiden...

Har vart jättedålig med att fota i helgen, skärpning på mig! Men vi hade så roligt både i fredags och igår så jag glömde liksom bort det. Ni får ha lute överseende med mig nu, det är liksom häjkonbäjkon fullt upp ett par veckor till. Vad gjorde ni i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0