Boktips

Den 29 December kommer Denise Rudbergs nya bok ut som hon skrivit tillsammans med Daniel Möllberg.  Den heter Malin och Henrik. Jag älskar Denises böcker oc plöjer sida efter sida tills ögonen går igen. Det ska bli spännande att se hur den här boken skiljer sig som hon skrivit tillsammans med någon. En nyårspresent till mig själv?
Om ni inte läst någon utav Denise böcker tidigare kan jag rekommendera följande;

- Storlek 37
- Osa
- Väninnan
- Matilde
- Jenny S
- Åse

Bild på boken Malin och Henrik

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har bara läst Åse och den ÄLSKADE jag!!! Kunde inte släppa boken utan sträckläste den i stort sett!



Ska ta och läsa de andra också...

2009-11-18 @ 13:20:46
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0