alltid är det något

Sitter här hemma med en snorig och verkligen rosslig/hostig liten kille. Han åt bara upp halva tallriken mat förut och det verkar nästan som han har ont när han sväljer. Ringde barnmott. förut och var beredd på att åka dit, men inte då. De tyckte att ja skulle avvakta om jag inte tyckte han hade svårt att andas (?) eller hade feber. Man kan ju verkligen må piss å skit trots att man inte har feber.
Mamma är jätte dålig också. Jag blir nästan mer orolig för henne eftersom hon inte har något immunförsvar. Så idag blir det ingen skola, och det suger eftersom vi skulle ha vår sista labb idag.
Nästa torsdag gör jag mitt sista prov och sen är kursen avslutad. *jihooo* Då kan jag äntligen bara få vara med Eddie medans Noah är på dagis.

Har inte lust med något idag trots att det finns tid till diverse saker som borde göras. Men jag avstår och tar det lugnt istället.
Å herregud... är det det som kallas sunt förnuft?
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas sonen och mamsen kryar på sig snart!

Skönt att ta det lugnt en dag och bara vara...viktigt det också!



Kram!

2009-11-24 @ 19:49:43
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0