Skogens guld

Joel tog med sig Noah för att handla lite mat. Vi får middagsgäster imorgon, så jag hade tänkt att förbereda lite ikväll, så man inte gör som vanligt- springer runt i sista minuten med svetten i pannan. Det blir fläsfile och rostad potatis med rödvinsås till de vuxna. Och standrad; korv till barnen. Till efterätt tänkte jag baka den största morotskakan ever! Den är ju som godast när den stått en dag och dratt till sig.

Vi har busat hela dagen med S och E. Hennes pappa T kom förbi en sväng och han var den första som slängde sig på den stora studsmattan, och den sista att gå av. Finns det något sexigare än när män leker med sina barn, och även andras? Puss på dig T!!!

Nu ser jag och Eddies på Americas funniest. Vi passar på att gosa lite medans storebror inte kan va i närheten och slåss.
En dag utan shopping alltså, det kryper allt i mig. Fasen, jag kanske är en shopoholic som Joel säger. Men visst kryper det allt lite i kroppen på er när ni inte fått handla?

Nä, nu ska jag förbereda inför kvällsmat, borsta tänderna och gå och sova. När Noah sover ska jag och Joel ta fram en stooor godispåse och en film han är och hyr. Mys!!!

Kram!










Min älskling kom hem från sin kajak-tripp med den finaste gåvan.
Kantareller!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0