Söta satunge

Vaknade 05.15 för att mata Eddie. Självklart kommer Noah upp helt yrvaket, men istället för att lägga sig mellan oss blir han klarvaken och ska upp och leka. Ursäkta om man inte studsar upp ur sängen, men ögonen har typ krupit in i huvudet av trötthet.
Jag lägger mig ner och säger till Noah att man måste vila annars orkar man inte leka hela dagen. Min respons är ett kuddslag i huvudet, en smäll med armen och ett stort skrik;

- "Näääääääääääääääääääääääääääääääää!"

Sedan tänder han alla lampor på hela övervåningen och ställer sig utanför sovrumsdörren och bara skriker. Vad har jag gjort för att förtjäna sådana mornar?
Upp efter många om och men, med båda barnen, eftersom Eddie typ fick en hörselskada av Noahs skrik och inte kunde somna om.
Noah;

- "Jag vill ha baaaaat". (mat)

Smörgås, yoghurt och ett glas med vatten. Tar två tuggor och en sked yoghurt.
Noah;

- "Nä bat".

Så ungen vägrar äta med. Han blir smalare för varje dag.
Sitter här och önskar jag kunde få sova i en vecka.
Hur började eran morgon?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!



WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!



Nu ska jag läsa :D

2009-07-26 @ 11:49:31
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0