Ro på kusten

Nu är vi hemma från kusten. Vi klarade oss från regnet, men någon sol såg vi knappt. Det är verkligen något lugn som kommer över mig när jag är på kusten, jag vet inte vad det är, men jag känner ro liksom. Någon gång vill vi också ha en liten stuga någonstans på kuststråket. Men det får väl bli om många år det, man kan ju drömma så länge..
Vi gjorde inget speciellt utan åt och gottade oss mest. Men visst, det blev en sväng in till "byn" som pappa säger. Ni får se senare ikväll vad jag införskaffade.

Vi har precis ätit pannkakor och jag ska strax hänga tvätt. Vi donar väl och grejar lite idag, så får vi verkligen ta tag i Eddies rum imorgon. Spackla, slipa och göra i ordning för målning som kommer ske på måndag om jag får bestämma. Vad gör ni en härlig lördag som den här?

Kram!






Noah ville gärna se på krabborna, men inte hålla.








Tycker den här är så härlig! Den hänger i fönstret i stugan.


Kommentarer
Postat av: andrea

schnuttan, mys att ni kom ivag till kusten...

vad lik eddan e noah nu, sa skoj att se.

du e fin vannen min.

puss

2009-07-25 @ 16:49:48
Postat av: Emma G

Jättefina kort!!

2009-07-25 @ 19:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0