Ordspråk

Sitter med sista bladet i ett bröllopsalbum jag gör. Men jag vill att sista sidan ska vara pefekt, så jag har svårt att välja papper. Ska de vara som de andra i albumet eller helt annorlunda? Det är ett helt fantastiskt kort med brudparet och hennes barn i svartvitt. Ett helt spontantaget kort som verkligen skriker ut KÄRLEK och LYCKA.
Jag tog mig en välförtjänt paus så jag kan fundera över beslutet.

Tänkte ha ett veckans ordspråk varje måndag som får er läsare att tänka efter litegranna. Vad sägs om det? Sen vill jag ju självklart ha lite kommentarer om vad ni vill läsa om här på min blogg, förutom mitt privatliv. =)

Nä här kommer veckans ordspråk;

EFTER REGN KOMMER SOLSKEN.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0