Morning has come...

God Morgon alla solstrålar!!

Idag blir det en tur till Lidköping för shopping, fiking och njutning i solen. Vi åker om 1,5 timme och innan dess ska jag försöka få mat i mitt lilla matvägrande monsterbarn och mata min lilla jag-vill-jämt-ha-mat bebis. Dessutom måste jag ta en fight med plattången, eftersom jag klippt håret kort och dessutom införskaffat lugg. Jag har ju egentligen väldigt lockigt hår, så om det ska se någolunda ut nu blir det plattång.

Jag återkommer ikväll om införskaffade saker och mer info om mig själv, denna sidan o.s.v.
Vad ska ni göra idag?

Kram

Underbart att man ser allt så tydligt i morgonljuset!
Underbart att vakna och se allt så klart i morgonljuset!

Kommentarer
Postat av: Liljefeldt

Hej!



Va kul att du ska börja blogga!

Tycker du genast ska slänga upp en bild på nya frisyren :)

Kram

2009-07-22 @ 08:44:41
Postat av: andrea

hej schnuttan!

va underbart att du skaffat blogg, ska oxa, maste bara komma pa ett bra namn, kan du hjalpa mig?

vill garna se bild pa din nya frisyr o pa pojkarna, snalla snalla.

puss puss hors snart.

ea

2009-07-22 @ 18:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0