Har du mask i larven?

Har ett öga på Pippi Långstrump och ett på datorn. Noah halvligger i soffan och klämmer i sig en smörgås till kvällsmat.
Var hos Sofia förut, och när vi ses med barnen är det helt galet. Två barn som slåss om leksaker och två små pruttar som ska ha mat och bytas blöja på stup i kvarten. Skrik och gap hele tin. Det riktigt ekar i öronen när man går hem.
Men barnen har kul, för det mesta, och jag gillar att gnälla och prata skit med Sofia, så det är väl galet kul då.

Hon gjorde vääääärldens goaste mat förut. Laxpaket. Mmmmm... Jag nästan slickade ur foliepaketet.
Det grillades utomhus, rätt ordentligt. Det brann i paketen ett tag. Hehehe.. så när vi skulle äta sa Sofia;

- Jag hoppas det ser bra ut. (hon menade att det inte skulle va brännt)

Jag skulle ju va "skitrolig" och säga att det låg en larv i laxen. Jag;

- Men herregud, det är juh en mask i larven. (asgarv)

Sofia bara tittar på mig som om jag inte va riktigt klok.
Fasen vilken kass humor jag har alltså, speciellt när jag e trött, som då. Jag kan garva åt vad som helst och säga massa dumma grejer. Vad har ni för dålig humor?


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0