En enkel vardag..

Ny dag, nya tag- som man brukar säga. Men jag vet inte idag alltså. Noah har förstört nattens sömn för alla. Han sover alltid dåligt och drömmer när Joel inte är hemma. Här behövs det minst fyra koppar kaffe för att ens orka fram till lunch.
Så vaknar han och är överjävlig, jävla, jävla trotsålder, går den någonsin över?

Jag vaknar och har ont i halsen. Har kännt mig lite ringrostig i några dagar, men det verkar som om det bryter ut nu. Det är så typiskt ,för vi ska på kräftskiva på lördag som jag verkligen ser fram emot. Åhhh... Nä nu ska vi väl inte måla fan på väggen än!?

Idag hade vi tänkt åka ut till ett par vänners stuga, men av olika anledningar blir det inte så. Får hoppas de e kvar i helgen så vi kan komma ut på blåbärspaj då. Så mina planer idag är enkla; laga mat, stoppa barn i säng och lämna tillbaka en bil som jag lånat igår när Joel tog våran. Hoppas syster är så snäll och stannar och hjälper mig en sväng.

Nä koffeinknappen blinkar, dax för en kopp. Vad ska ni göra idag?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0