Mitt i allt kaos

Det här händer ju såklart bara mig..
Badade barnen förut. Tog upp Eddie först och skulle lägga han i sängen för en liten tupplur, när Noah ropar från toa;
-" Mamma..bajsat."
- "Nä Eddie har inte bajsat, sa jag." (han brukar alltid fråga om Eddie har bajsat när jag ska byta blöja)
- "Nä men Oah har, säger han."

Nej,nej, nej...inte bajsat i badkaret!! Bah...

Jorå där stod Noah alldeles blå om läpparna, huttrade och pekade på bajset som flöt runt i badkaret. Jaja..ut med ungen och bort med bajset tänkte jag. Bara det att Noah hade dragit ur proppen till badkaret så bajset hade flutit och lagt sig och SATT STOPP i hålet där vattnet åker ner. Och jag fick fan inte bort det!!! Tänker inte ens tala om alla metoder jag använde för att få bort det.

Mitt uppi allt detta märker jag att Noah är hängig och glansig i ögonen. Jorå feber på hög nivå, 39 grader.
Jä JU JÄ JU!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh nej!

Såklart att man är själv hemma när sånt händer också!!! =(



Hoppas det "löst" sig!



Kram!

2009-12-05 @ 08:50:22
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0