Klänningsbekymmer

Jag vill ha en ny klänning/tunika till självaste julafton. Jag hinner inte ta mig tid att leta eller åka till Göteborg för att hitta något speciellt, så det får bli en snabb lösning. Lindex hade en fin svart tunika med stora puffärmar. Den ligger etta hos mig just nu, fastän jag egentligen söker efter något med färg. Som den här skönheten från HM . EN riktig chiffonggoding i en makalöst härlig färg. Men jag vill helst inte ha bara armar, jag tycker inte mina är fina, de har för mycket fett på sig.






Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Jag är också nojig över armar och sånt onödigt! Men sånna här på bilden är jättebra tycker jag, kör på den :-)



KRAM

2009-12-11 @ 11:09:46
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Helena

den var ju jättefin!!!

Jag förstår inte, jag har precis tittat på hm, men jag hittar aldrig alla fina klänningar som du gör!

Du har verkligen ett öga för sånt, jag sitter bara och suckar för att det inte finns något fint!!

Men den här klänningen fastnade jag verkligen för, undra om den finns i våran butik eller om det bara är på nätet!!!!

Kramar

2009-12-15 @ 11:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0