Juuu

Jag behöver plugga men ungarna totalvägrar sova. Arrrrgh! Kan man ge dem något? Valium? Sprit? Stryk?
Nä men va fan.. Mitt uppskjutna prov på måndag kommer gå käpp rätt åt helvete. Så jag kämpat den här terminen och så ska jag gå å va totalkass på sista provet.

Nä nu hoppas jag på att få garva lite till Americas Funniest (medans jag springer upp å ner i grappen för att lägga om ungarna)..jag älskar det programmet (om de inte handlar om djur), det får mig att garva och jag skiter i alla som tycker programmet suger och att det är torr humor. Det är MIN humor, och det vore väl självaste fan om alla hade samma humor.
Garva åt eländet, det är min teori!

Morsning Korsning för en hejdundrandes lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Funniest that`s our shit!!!

Vi har garvat loss här nu...

Hoppas allt é bra?

2009-12-05 @ 21:20:53
Postat av: Petra Bloggar

haha! Sötsnöre! Provet kommer att gå bra :-)



KRAMAR

2009-12-06 @ 13:04:55
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lena

Haha! Inte lätt...



Hoppas dock ditt prov gick super idag! =)



Kraaaaam!

2009-12-07 @ 18:44:43
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0