Tillbaka i rutan

Så skulle jag äntligen slå ner röven i soffan för en låång härlig bloggkväll...då  kom jag plötsligt på att jag ännu inte fått tillbaka min kamera som jag lånat ut. *suck*
Så jag får skriva om en del andra saker imorgon, eller på lördag.
Känns skönt att äntligen kunna få släppa några måsten, så som skolan. JA, jag är äntligen klar med min kurs.
Det här sista provet jag gjorde i måndags har hängt över mig som ett åskmoln i flera veckor. Jag gjorde inte speciellt bra ifrån mig, men jag hade varken tiden eller orken att få till det.

Imorgon blir det julpyssel och Idolfinal här hemma med tjejerna. (Jag tycker verkligen ERIK är den värdiga vinnaren, håller ni med?)
Hur som haver så blir det lite inslagning av julklappar, scrapping av julkort och massa godsaker att stoppa i sig. Vilket får mig att snart dra mig ut i köket och börja baka.
Vad gör ni den här underbara torsdagen?


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tycker också Erik är den mest värdiga vinnaren!!! =)



Kram kram

2009-12-10 @ 20:48:12
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0