Våra käraste..

....älsklingar, illbattingar, favoriter, smågryn.. ja ungar, barn eller vad man vill kalla dom små liven! Just nu har jag en som har utegångsförbud och som sitter framför tvn med sin kudde och knappt orkar hålla ögonen öppna. Sen har jag en som ligger här bredvid mig och skiter för det vilda.
Vi var på lekplatsen, vilket brukar vara en stund för mig att "slappna av" (sitta still på en bänk medans Noah lever rövare), men inte idag. Jisses! Jag jagade och jagade. Noah slängde sand, rymde och sprang så fort bena bar och slog sina lillebror så han säkert kommer få men för hela livet. Så jag satte han i vagnen och sa bestämt;
-"Nä Noah, du lyssnar inte på mamma, så nu går vi hem. Du får inte vara ute mer idag."

Noah sa ingenting.
Så började Eddie pipa och trött som jag var säger jag till Eddie;
-"Scchhh.. va tyst nu gubben."
Eddie fortsätter pipa.
Noah;
- "Eddie.. (böjer sig över han och hötter med fingret), lyssna på mamma nu."

Unge säger jag bara. Så bra på att säga till andra, men slår örat till när det gäller honom. Åååå!
Men uj uj vad jag älskar de små liven. De är mitt allt. Ni är luften jag andas (som nu luktar skit!), ni är mitt liv. Utan er vill jag inte leva.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

haha, elliot är också väldigt "duktig" ibland, skruttungar va?! tur att de är söta när de sover :-D

2009-08-25 @ 21:26:36
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Anna Söderberg

Hahaha vad roligt skrivet om "luften jag andas... som just nu luktar skit" hahaha!

Dessa ungar alltså!



Kram

2009-08-26 @ 08:38:42
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0