Två pruttar & en kojja

Vi har suttit i den stora, stora kojan hele da´n. Pelle Svanslös har rullat två ggr i dvd:n och Noah bara vägrar byta film. Jag kan varenda replik utantill. Ja ja bara han e nöjd så.
Eddie har pipit hela dagen och de e så frustrerande för jag vet inte vad det e han vill, eller vad det är som e fel. Jag har försökt spolat näsan på honom så ofta jag bara kan, haft honom i högt läge, men han blir bara förbannad eftersom han vill att jag ska hålla i honom så han kan stå, gett han leksaker och bäddat gott..men det e ändå något.. Och visst blir man frustrerad och vill bara skrika; "-Meeeeeeen vad e det som är fel?"
Tips någon?

Noah verkar aningen bättre nu på kvällen. Hur ska man då göra med dagis imorgon? Immunförsvaret kanske e kört i botten när man inte riktigt hunnit återhämtat sig. Å vad jag oroar mig! Allt e den där jävlans svininfluensans fel.


Kommentarer
Postat av: Helena

söta snuttar du har....men Noah ser faktiskt inte så kry ut, ska nog stanna hemma en dag te eller? Fast det är ju du som ser honom och känner honom bäst så .....puss puss

2009-09-01 @ 10:26:05
Postat av: Emelie

Äsch, tänk på Tamiflun så känns det bättre!!

2009-09-01 @ 11:25:23
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0