Tillägnat er H & H

Idag firar några av våra närmaste vänner 10 år tillsammans. 10 år! Under dessa tio åren har deras underbara lilla kille kommit till världen och förgyllt deras tillvaro och förhållande. Han är underbar, en riktig prins. Så älskad och speciell.
Jag hoppas att ni påminner varandra om varför ni älskar varandra och varför ni får varandra att må bra. Man glömmer så lätt bort vem man en gång blev förälskad i när den gråa vardagen sätter sin prägel på förhållandet.
Ett stort grattis till er mina underbara vänner. Jag älskar er av hela mitt hjärta. Fortsätt vara de ni är, fortsätt älska varandra, ta hand om varandra och fortsätt finnas där för varandra i vått och torrt. =) Kärlek i mängder!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack så jätte mycket...det var gulligt...blir rörd...

Vi tycker om Er väldigt mycket...trivs i ert sällskap..



Puss o Kram

2009-08-28 @ 22:25:36
Postat av: Emma G

Du skriver så fint Johanna! Blir riktigt rörd!

2009-08-28 @ 23:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0