Seg i starten

Dimman ligger tät utanför fönstret. Allt är så stilla, fridfullt. Noah väckte mig 7.40, så vi har gosat till oss i soffan lite. Idag är jag jättetrött. Vi höll på som galningar igår och jag kan stryka alla punkter på min lista. Jag älskar listor! Jag har alltid skrivit upp vad jag ska göra och ta med mig om jag ska åka någonstans och det är så jäkla bra. Sedan jag fick barn så har mitt minne svikit mig totalt. Jag kommer inte ihåg någonting nästan. Och mitt upp i det så slutade jag skriva listor, varför gjorde jag det??

Joel kom ner med Eddie precis. Å han är verkligen rosslig idag. Jag skulle nog vilja gå iväg och kolla han alltså. Han är så rosslig att han har svårt att jollra. *orolig*

Nu ska vi äta en lååång frukost och bli färdiga sent idag. Jag lovar att foto Eddies rum sen.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sari

Jag ska iväg o jobba så nu är det bråådis :)Håller med, jag gillar oxå listor, speciellt när jag får bocka av saker jag gjort ;)

Ha en toppendag söta du.

Kram

2009-08-13 @ 08:39:23
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0