Så är det..

P och E kom hit en sväng med deras lille F. Vi hade jättetrevligt, borde ses mycket oftare. Allt som skulle checkas av på listan blev som sagt inte gjort idag. Men det hade jag en svag aning om imorse. Får ta vid där vi slutade imorgon.
Det kommer komma massa bilder på vårat hem, men just nu är allt bara KAOS!

Vi flyttade in två veckor efter det att jag fick Eddie, alltså sista mars, och det är svårt att hitta tid med en nyfödd och en två-åring och ett hus att göra i ordning. Att ha två barn var en enorm skillnad mot att ha ett! Hur som helst.. de som bodde här innan gillade verkligen svart. Så köket, hallen och ena badrummet är svart. Dessutom nyrenoverat, så att slita upp allt det var ju, out of the question alltså. Så typisk..för jag är så vit, så lantlig. Men jag ska göra så gott jag kan. Vi får ta ett rum i taget också, man har ju ingen tjock plånbok när man är mammaledig.
Så när jag städat undan lite, ska ni få se kort och höra allt om mina makeover planer.

Imorgon ska bilhelvetet in på reparation. 10.000 fattigare. Jätteroligt att lägga pengar på det. Dom hade kommit väl till pass här hemma istället. Men så är det. *suck*
Hoppas ni haft en mysig söndag. Jag ska natta barn nu, scrappa i en timma och sen ska jag och Joel ha lite "helig" tid och bara mysa.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0