Ner i soffan igen

Hade ju tänkt att ge mig ut förut, på typ loppis eller så. Så först var jag tvungen att åka till apoteket och hämta ut astma-medecin, sen handla lite mat. Och nu när jag precis kom hem är jag helt slut. Jag är så varm att jag vill krypa ur skinnet, huvudvärk och ont i kroppen. Fan.
Det blev alvedon och soffläge igen då. Ok, jag vet att jag var tidigt ute, är man sjuk tar det ju oftast mer än en dag att bli frisk på. Men jag blir rastlös så fort, och när man har två barn har man ju inte riktigt tiden att vara sjuk.

Jag tänker fasiken googla på svininfluensan, så man inte drar på sig sån skit.
Hoppas ni har det gött i det soliga vädret.

Kram!

Något posetivt är ju att Eddies rum börjar bli färdigt. De behöver bara målas två ggr till, sen kan jag sätta igång med det allra roligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0