Natti natti

Kom precis hem efter en mysig kväll med familjen A/A. Vi ses tyvärr inte så ofta, men när vi väl gör det så påminns jag hela tiden om hur lyckligt lottad jag är som känner en sådan underbar familj. Dom ligger mig nära hjärtat alla tre. ♥

Dagen flöt förbi rätt snabbt. Somnade i princip på lektionen idag. Sen var det bara hem och ta några fighter med Noah innan vi åkte iväg. Känns skönt att vi inte hann greja med något, vi behöver nog en liten paus från alla mina projekt jag påbörjar.
På lördag fyller min systeryster år så imorgon blir det vä till att skaffa henne en present och sen ska jag äta lunch med Åsa och Jeanette. Ska bli kul att prata av sig med mina söta små pinglor.
Hoppas ni har en härlig torsdagskväll!
Nu ska jag somna på vinglasen jag drack förut. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0