Måndagsstart

Veckans första inskolningsdag är över. Det gick hur bra som helst och jag vet att Noah kommer stortrivas på det nya dagiset. Imorgon får han vara helt själv och då kommer det kännas precis som vanligt. Dessutom löste det sig med tider och planering när jag ska till skolan. *stor sten släpptes från bröstet*
Nu har vi varit och handlat lite. Noah vilar sig inne vid tv´n en stund och prutten sover. Jag ska laga lite mat och sen ska vi hem till A& hennes W och leka en stund. Det blir nog en liten picknickkorg och ut i solen. Känns som en jättebra start på veckan. Hur har det gått för er?
Kram


Kommentarer
Postat av: andrea

skont att det gick bra prinsessan...

tyvarr kan jag ju inte valja sjalv vettu, hellre din dag an skit kroatien, tro mig :)



ska skicka natt fint till dig, lovar.

alskar dig min tjej.

alskar din blogg, puss

2009-08-24 @ 16:18:44
URL: http://lifeofandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0