Kladdkaka och mysbyxa

Här sitter jag och väntar på att min kladdkaka ska bli klar. Har redan skalat potatis och förberett inför killarnas lunch. De andra sover där uppe och jag ska snart gå upp och väcka dem för frukosten väntar.
Har drömmt så konstigt inatt och när jag vaknade låg Noah bredvid mig, och jag brukar alltid höra när han tassar över till oss. Shit, då måste jag  ha sovit hårt Det kanske betyder att jag behöver ännu mera sömn.
Det e regningt idag med, så då är det mysbyxorna på. Härliga fredag!
Vad ska ni göra i helgen?
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sari

Du är uppe tidigt o bakar :)Här skiner solen lite smått, så håller tummarna att man slipper regn :S

Ha en jättefin fredag!! :)

2009-08-21 @ 08:11:58
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: andrea

hej schnuttan!

ja vi har en beach bbq i eftermiddag for bossens PA, jatteskoj, (NOT) vi maste ju jobba o kan inte njuta av den alls... annars sa saknar jag dig, massa. du e den forsta jag berattar detta for, du kanske kan kolla in lifeofandi.blogg.se hahahaha...

alskar dig!

2009-08-21 @ 13:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0