Hårdilemma

Noah körde racet förut och sprang och nöp Eddie och körde ner huvudet i magen på honom. Eddie fick ett hårt tag i håret och när Noah försökte dra sig loss, lossnade en bit av håret som Eddie fick i sin hand.
Noah;
- "maaama, Eddie dra håret".

Noah till Eddie;
- " Få!!!! Noah få." (kan jag få tillbaka mitt hår)

Noah tittar hjälplöst på mig.
- "Noah fåååååå", säger han och tar loss tussen ur Eddies hand och försöker sätta tillbaka den i håret.

Jag;
- "Nä Noah det går inte att sätta tllbaka håret, du får slänga det."
 Då tar ungen tussen och trycker in den i Eddies mun och säger;
- "Paaaassssa dii Eddie!."

Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Skitunge du e så jäkla söt!
Efter detta tryckte vi i oss bullar som om vi aldrig sett bullar förut. Mmmm..ljuvligt goda och varma.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Sötonge, stackars Noah, det är inte lätt med syskon...=)

2009-08-27 @ 10:02:40
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0