Häjkonbäjkonlördag

Som jag tidigare sa så åkte jag och Noah ut till stugan. (Joel var hemma och sov bort några timmar för att bli på bättre humör. )Pappa gräver där ute och Noah blev helt tossig när han såg grävmaskinen. Ni skulle hört och sett han när morfar frågade om han ville köra den. Han sken som solen själv.
Medans pappa och Noah roade sig med grävmaskinen så åkte hans sambo och jag och shoppade lite. Noah fick ett par stövlar som han kan ha till dagis, Joel fick en mollytång och jag fick massor av saker från Panduro som jag kan roa mig med regniga höstkvällar framöver.
När jag och Noah kom hem från stugan så satte Joel igång och grejade igen. Det var hyllor upp i tvättstugan, lampa upp i Eddies sovrum (fastän jag funderar på om jag ska byta, så Noah får Eddies lampa och vice versa. Hmm..) och vi avslutade med ett stort lass tacos och en komedi. Den behövdes efter den hemska filmen vi såg senast. Vad gjorde nì?
Kram!


Vem är stolt om inte jag!

Kommentarer
Postat av: andrea

hur stolt kan man vara egentligen... sa duktig han e sote grisen... en stolt "moster" i italen har han iallafall. alskar er, ea.

2009-08-17 @ 02:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0