Häcken full

Sitter här och planerar hur Noah ska gå på dagis, vilka tider och så. Hm.. hur mycket egen tid vill jag ha? =) Nä, men för att slippa stress kommer han bli mer än 15 timmras barn.
Ska bli kortvarig i mitt bloggande idag. Måste komma ut i garaget och måla alla saker jag samlar på mig så det blir någon ordning och reda här i huset. Sen köpte jag Lantliv förut och den ska jag för en gångs skull läsa i lugn och ro. Sen ska des plockas undan, matas, badas, planera middag för imorgon.. ja, jag har häcken full med andra ord. So i´ll better get started. Vad gör ni på måndagskvällen?
Kram!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tjenis penis!!

Gött att det har löst sig med skoltiderna, klart att vi tar dem på torsdag!

Har kommit hem från Ikea med en massa ny skit som man egentligen inte behöver!Jag förstår inte varför jag handlar och efter så tänker jag att "nej nu måste vi börja spara lite", och så ä man påt igen nästa dag!

Tror att det har löst sig för mig oxå med arbetstiderna! Ing-Britt hade tänkt om lite, för ovanlighetens skull!!

Ha det gött så ses vi på torsdag!

Du förresten, ska vi hålla utskik efter en ny loppis den första helgen som jag är ledig, tror det blir runt den 12 eller nåt! Jag är sugen på att tjäna lite mer pengar!

Pussar och kramar från familjen V/M

2009-08-24 @ 21:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0