friday baby

Vi är hemma hos Joels föräldrar och har ätit jättegod mat. Nu ser narnen på film och de vuxna dricker vin. Jag laddar inför loppisen imorgon. Här ska säljas!
Gav bröllopsalbumet till brudparet för en stund sen och det var verkligen uppskattat. De satt tysta och jag hörde massa; "ååååå" och snyftanden. Så jag tror att jag lyckades!!

Känner av ett tryck på bröstet, jag tror det är ångest. Men jag vet inte varför den är där-än. Det känns bara otäckt, så jag hoppas vi åker hem snart så jag kan försöka sova bort den.
Ha en fortsatt trevlig fredagskväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

isch gumman, ångest är inte att leka med! hoppas sömn gör susen, annars hade tjejsnack över några glas vin definitivt gjort susen hihi!



haha, ja den jävla snoppen, jag har inte sett saltkaret som en sån förrän Sofie (litendelavmig.se) bröt ihop på golvet i ett asgarv, så nu ser jag BARA en snopp, jäkla skit juh! hahaha!



KRAMAR

2009-08-21 @ 21:16:36
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Åsa

Kanske kommer jag förbi en stund och handlar. Vad roligt att de gillade albumet...har varit roligt att sett ditt arbete...Tack för idag kram

2009-08-21 @ 21:38:44
Postat av: Jill

Hej!



Stort tack för din snälla hälsning.



Låter skönt roligt att sälja saker på loppis. Skönt att bli av med lite och få pengar för sånt man inte behöver själv.



Sköt om dig!

2009-08-21 @ 21:58:56
URL: http://fyrarumochkok.blogspot.com
Postat av: Malin

Usch, tråkigt att höra att du inte mår hundra. Hoppas att du vaknar lite piggare!



Kram!

2009-08-21 @ 22:11:39
URL: http://myissues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0