Fredagsstart

Noah ska besöka sin nya avdelning och sin nya förskola idag. För snart börjar inskolningen, jobb för Joel och en "vanlig" vardag för oss. Jag hoppas att det inte blir så svårt den här gången som det var första gången han började förskolan. Nu är han ju ändå van vid andra barn och deras sätt att leka. Men jag blir ändå lite orolig, tänk om han inte skulle trivas. Hur kan man veta?

Sen blir det fika hemma hos M. Hade hoppats på en sväng hem till Å & E senare i em med. Vi får se hur mycket vi hinner. Hade ju tänkt städa hela övervåningen idag, och köpa nya handdukar till toan, och en stege till badrummet och.... =)
Vad gör ni denna underbara fredag?

Kram!


Fredagsflummig

Kommentarer
Postat av: andrea

fredag, jag vatnar pa att alla gaster ska lamna baten for kvallen, det e dotterns fodelsedag sa det ska av o festa pa billioners club, det betyder att lilla jag blir ledig i nagra timmar :)

puss

2009-08-14 @ 19:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0