Fredagskväll

God Kväll!
Sitter med trevligt sällskap och bara mysr. Vi har grillat och nu har vi precis ätit oss mätta på glass med kolasås.
Joel går runt som en yr höna och letar efter sina nycklar som han lagt någonstans. Visst känner ni igen det? Han har blivit så bortkommen på sistonde att jag seriöst funderar på om han blitt lite sjuk. Fan det känns ju otryggt om vi inte hittar dom. Det kan lika gärna vara så att någon annan hittar dom...

Nu ska jag ägna mig åt mitt trevliga sällskap som dessutom tar hand om min lilla prutt just nu. Eller..jag får väl först gå ut och hjälpa Joel leta efter nycklarna. Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram!



Underbara söta Helena och hennes Henrik. Och med min gosing i knät.
Deras going sover gott där uppe.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Tack för en trevlig kväll...flärren va fantastiskt god...

Säg till Jonte att han håller reda på sina jävla nycklar....hehehe...

Kram på Er...

2009-08-15 @ 12:49:05
Postat av: Sari

Så fin bild, ser riktigt myyys ut =)

2009-08-16 @ 17:28:41
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0