Fredagskänsla

Noah är på dagis ända till kl två idag, så jag har änna hunnit med mycket. Tvättat, plockat ur diskmaskinen, målat bordet, varit inne på det nyöppnade Rusta (inget speciellt enligt mig) och sen varit och storhandlat. Jag har lovat Noah hemmagjord pizza och mys i kojan ikväll.
Koja ja... det e hans "nya grej".

- "Hom mamma, hom... bygga kojjjjja". *ler*
Så ser min fredagskväll ut, vad ska ni göra?

Har en riktig fredagskänsla idag, det bara spritter i kroppen på mig. Men det e väl bara för Joel börjat jobba..
I helgen, eller iaf imorgon blir det späckat schema. Jag e trött på alla mina startade, men ej avslutade projekt, så imorgon får jag änna göra något åt det. Jag hade hoppats på att få hem en soffa till övervåningen, få dit de nymålade bordet, matta, lampa, krafs och pynt. Vi behöver köpa förlängningssladd till tv:n där uppe, tv-bänk och spreja tv-bordet med vit färg.
Så jag hade hoppats på en snabbis på IKEA imorgon, de e ju inte mycket jag ska ha men.. och sen har jag och E pratat om att åka till Två fröknar, så jag hoppas det hinns med också. Oj vad jobbigt jag kommer ha det. =)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0