En vilde i familjen

Kom hem från bion för en stund sen. Vi såg som sagt Sommaren med Göran, och det var en klar förutsägbar film. Jag skrattade vid tre tillfällen, och jag hade förväntningar på att asgarva typ hela filmen. Men det var gött att sitta still i mer än fem sekunder och att knapra popcorn.

Idag lämnade vi Eddie hos mamma och tog med Noah till Emaus. Ååå maj gaaaad!
Så fort vi kom dit försökte Noah mata en get med en sten. När geten inte ville ha stenen kastade Noah den på geten. Geten puttar bort Noah rätt hårt med hornen. *Hmpf*
Vi gick vidare.
Noah jagar höns som en galen råtta. Hönsen flyr för livet. Han vägrar lyssna på oss.
Vi gick vidare.
Noah får rida på en häst.
Sen gick vi vidare.
Noah kastar sand på en unge så hon börjar gråta.
Sen kastar han sand på en gris.
Sen flyr han in i en hästhage och ska flyga på hästen.
VI ÅKER HEM!

Alltså... jag älskar min underbara onge mest över allt på hela jorden, MEN.. den här två-års trotsen tar sakta livet av mig alltså. Fan, jag springer och skäller, springer och lyfter, springer och hämtar.. Han bara vägrar att lyssna och hittar på saker och är "elak" hela tiden. Och tro mig..jag är inte mjäkig eller så. Han får åka upp på rummet, bli utan fika o.s.v. Men det blir aldrig bättre. Förslag någon?

Hur som helst, här är vi nu. Ett stort glas vin väntar på mig och det blir väl en timme framför tvn eller så, innan det är dax att avsluta dagen. Vet inte hur planerna ser ut imorgon, vi ska väl försöka få mer pli på våran 2-åring till vilde.

Kram!







Kommentarer
Postat av: andrea

haha, han kasnke ska rida lite mer pa hasten, han ser sa konsentrerad o anglalik ut pa den bilden...

saknar er!

2009-08-06 @ 16:40:51
Postat av: mia

åh jag vill va med på alla dessa tillfällen!:(

2009-08-06 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0