Dagens första

kaffe! Å vad gott det ska bli. Mina killar är ute och solar sig på verandan, medans jag som idag är fylld av energi, springer runt hät inne och försöker hinna med tiotusentals saker idag.
Jag är redan inne på 4:e tvätten, lagat lunch, matat Eddie två gånger, gjort mig i ordning, diskat, plockat fram saker till loppisen på lördag, röjt i köket och skrivit en lång lista på vad som ska handlas och en ännu längre lista på vad som ska göras här hemma.
När Joel såg den sa han bara;

- "Vad pratar vi om? 20, 30 tusen?
-"Äh lägg av, du ska alltid överdriva, säger jag."

Så började jag räkna... *harkel*... Vi som bara skulle tapetsera. Men va fan, det är roligt med projekt och det kommer bli jätte, jätte fint när det är klart.

Idag börjar jag "skolan". Jag måste cykla kors över hela stan för att komma dit eftersom vi inte har bilen. Just det ja, bilen, han ringde förut och sa att det var färdigt, men att det behövs göras en sak till så det kommer kosta ytterligare 2000:-.
Men idag deppar vi inte, vi steppar! Steppar oss genom skiten här och är glada för det är fint väder och att vi har varandra. (fan va klyschigt)
Nä, jag ska stressa lite till, för om 40 min måste jag cykla. So long!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puhh...hur orkar du vara såå äppelkäck!! jag avgudar dig lite...Kramiz

2009-08-18 @ 11:57:31
Postat av: Emelie

Vilken fart det är på dig, jag är avis, idag är soffan min bästa vän och min Panodilask min näst bästa... =)



Det är hopplöst att renovera, man tror alltid att det kommer gå så fort och ett par tusen, sen PANG så är det en massa tusen och det drar ut på tiden för man ska ha råd.



Ha det bra i skolan!!

2009-08-18 @ 13:59:00
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0