Tips!

Hej vänner!!!

Jag brukar alltid läsa tidningar på jobbet, och köper bara ett fåtal. Men den här tidningen var jag bara tvungen att köpa. Det är en ny tidning som heter Isabellas, kostar bara 29:-, och är helt underbar. Den har en liten dos av allt; mat, inredning, trädgård, köptips..

Jag fastnade också direkt för deras testa på- premie..3 nummer och två greengate muggar. Tycker de e så härligt att ha något att se fram emot som dimper ner i brevlådan när man minst anar.

Önskar er en trevlig Tisdagskväll, nu ska jag se Desperate och knapra popcorn.


Kommentarer
Postat av: MamaM

oooh, låter som en mycket trevlig tidning!!!

farligt! och greengate gör kanske de finaste sakerna i världen (näst efter cath kidston då)!



jo, vi har hittat hus, en sjuttiotalsvilla i suburben utanför malmö. ska bli riktigt härligt, ett praktiskt himmelrike brukar jag kalla det; nära till tåg, nära till motorväg (fast inte för nära), nära till dagis och förhoppningsvis många barn för Ebba att leka med =)



kram

2011-03-29 @ 21:55:45
URL: http://mamams.blogg.se/
Postat av: Smulan

Den måste jag testa, tack för tipset ! :o)

2011-04-01 @ 09:26:55
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0