svammel

God kväll allihopa!

Har precis satt mig i soffan, helt slut. Har målat sista svängen panel som vi äntligen fick upp igår. På slutet gick inte panelen ihop som vi tänkt och först vart det helt katastrof. Men..det ser rätt charmigt ut. Allt behöver verkligen inte vara perfekt!
Har vart trött hela dagen och har dessutom ont i ryggen, så nu gör älsklingen min en smörgås och te till mig.

Känner mig stressad och det har gått ut över barnen idag. Känner mig dålig för det, men ibland hinner man inte avreagera sig. Jag har ju aldrig tid över för det. Jag skulle behöva boxas lite.
Förr älskade jag att gå på boxing. Det var grymmebra träning samt att man kunde aveagera sig. Det passade mig verkligen. Där jag tränar nu (dom få ggr jag kommer dit) har dom tyvärr inte boxing. =(

Nu ska jag få i mig den där smörgåsen innan sängen ropar.
Gud va jag svamlar..egentligen skulle jag visa er mina nya ankelboots. You like? I löööööve.


Skinnpjukks vare här!


Kommentarer
Postat av: M

Mkt snygga dojjor!



2011-03-10 @ 00:31:45
Postat av: Anonym

Hej hopp



Golvet kommer från Alloc och heter Pain white "furulutad"



Är jätte nöjd med det.



Kram /Marit

2011-03-10 @ 09:45:58
URL: http://maritsvitaskrin.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej min fina!



Löööööv jor pjucks! ;)



Jag invigde skinnjackan idag!!! Kallt men fram å tillbaka till bilen funkade det! ;)



Hmmm, matvanorna i Thailand funkade bra! Undvek ris, som vanligt och inte så mycket bröd. Men jag åt lite då och då...annars gjorde jag äggröra de flesta mornarna!

Men. Jag åt glass och drack cola VARJE dag! Inte bra...men gick bara upp 1 kg på 3 veckor och det får man väl se som bra!



Här hemma körde jag soppor förra veckan igen, men denna gång gick det skitdåligt! Hela mitt psyke blev nedbrutet och det kändes som om jag hade en depression så jag slutade efter 5 dagar.

Men sockersuget efter Thailand är bättre iaf! =)

Äter efter deras rekommendationer och motionerar som vanligt så nu är jag på banan igen! Hoppas att jag snart har gått ner det jag har tänkt mig!



Åh! NU är det inte långt kvar, längtar som en tok efter maj!!! Dels för att då är det VÅR, nästan sommar men mest för galan!!! =))



Kram!!!

2011-03-10 @ 20:03:25
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Tina

Klart vi inte glömt! står uppskrivet i kalendern. Å vi ser mycket fram emot de!!

2011-03-10 @ 21:51:47
Postat av: Smulan

du dom gillade jag ! vart har du köpt dom? Letar ju efter precis sånna :o)

2011-03-16 @ 09:41:24
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0