Energi på väg

God förmiddag allihopa!

Den här dagen började jag med en tur till gymmet. 3,6 kilometer på bandet och sen några övningar på mattan. Jag vart heeelt slut, men känner mig så glad över att jag tog mig iväg.
Nu står laxen i ugnen och jag ska äta lunch med mina små killar innan det bär iväg till jobbet. Känner mig laddad med energi idag. Hejja mig!!! Kom igen nu alla latmaskar där ute..upp ur soffan och träna med er. Snart är våren här..

Imorgon tänkte jag överraska killarna med att åka till lek o buslandet efter dagis. Jag har ju tyvärr inte möjlighet att hitta på så mycket med dom annars eftersom vi jobbar som vi gör.

Ha en härlig måndag allihopa och tänk posetiva tankar.

Tjoho!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Å vad du är duktig :)

2011-03-14 @ 12:00:20
Postat av: Lena

Men vad du är duktig, hejja hejja!!! =)



Grattis till lill-skrutten din! 2 år...tiden går så fort...=)



Hur är läget med Johannan då?

Mår du bättre eller? orolig

Inte bra med ångest...känner en tjej med det här hemma så jag vet hur illa det kan vara...=(

Ta det lugnt och vila trots alla måsten så du mår bra!!!

Hur har det gått med alla kalas? Är ni "färdiga" nu? =)

Fick han nå fina presenter då? Tycker det är svårt med barn nummer 2 då de redan har en massa efter nummer 1....=)



Hur går det med allt jobbande då? Väldigt många pass på raken, har du lagt in en massa extra eller har ni så?



Åh, vad jag längtar efter maj och gala nu!!! Vill så gärna träffa dig!!! =)

Håller på och byter tidig dag så jag ska kunna dra från jobbet tidigt...=)))



Kram på dig!!!

2011-03-14 @ 20:04:38
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: MamaM

heja dig! låter som en härlig morgon!

kram

2011-03-14 @ 21:39:35
URL: http://mamams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0