2010/2011

Helgen som flöt bi var fantastisk. På fredagen när Mia hade gått till jobbet och de andra herrarna sov, satt jag med en stor kopp te i fotöljen och blängde helt ostört på tv-jättelänge. Sen kunde jag ta en dusch, läsa en tidning, måla naglarna, dricka kaffe och äta cheesecake alldeles i fred. Ingen som drog i mig, inga barn jag skulle slita loss från varandra, inga höga ljudnivåer...precis vad jag har längtat efter.

Sen gjorde vi oss i ordning för kvällens bravader, korkade upp lite skumpa, skålade och tog en taxi hem till värdparet.
Vi var 8 st som njöt av fantastisk mat...en förrätt med massa kalles kaviar och ostbågar. Jo, de e sant..de låter uäk, men det var så himla gott.
En huvudrätt med hasselbackspotatis, oxfile och kantarellsås. Med sallad av jordgubbar, melon och annat smått och gott.
Och finally..kladdkaka med semifreddo och mangosås. MUMS!!!

Vi hade givetvis lekar, arabisk dans och en massa, massa skratt.

Där fanns mina fina vänner som fick mig att inse vilka vänner som egentligen behövs år 2010 och fick mig gå in i 2011 mer posetiv och stark. (Och en aningen på kanelen...)

Tack snälla för ett fint nyår. I say no more.


Kommentarer
Postat av: andrea

beautiful babe, beautiful <3

saknar dig redan enormt, maste ses i dagarna, hellst imorgon, sa sla mig en plingiluring, vill ju verkligen se den dar filmen nu.

puss jag alskar dig / Ea x

2011-01-04 @ 00:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0