Utmanad

Jag har blivit utmand av min fina lilla Smula. =) Kika gärna in hos henne annars går ni miste om en mysig blogg!

Hur länge har du bloggat?

Till sommaren blir det två år.

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?

Jag har nog bara 7-8 st jag läser nästan dagligen.

Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar?

Ja säger som Smulan. Vad är en dagboksblogg?

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i bloggen?

Ja de tycker de, men självklart vet de att jag sparar på krutet ibland när jag berättar något.

Har du hittat en fungerande gräns för hur du vill vara i din blogg, eller tänjs gränsen hela tiden?

Det funkar mycket bra tycker jag. Tycker folk jag är tråkig för jag inte tänjer mer på gränserna behöver de inte läsa över huvud taget.

I vilken utsträckning bloggar du för bekräftelse, tror du?

Klart jag tycker det är roligare att blogga om ni kommenterar.

Har du träffat folk IRL (in real life) efter att du fått kontakt med dem via bloggen?

Ja faktiskt!!!! Jag fick möjlighet att träffa en riktigt fin dalkulla fär i höstas. Och nu i vår ska jag träffa Lena på mammabloggalan.
Petra har jag också träffat. Jag var ju bekant med henne innan, men det är tack vara bloggen vi träffats och umgåtts.

Tror du att du fortfarande bloggar om två år?

Ja, men kanske i en helt annan blogg om något helt annat. Det ni! =)


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

nu blev jag ju lite nyfiken på ditt sista där...en annan blogg ;-) Cliffhanger delux!



Tjuss!

2011-02-23 @ 07:43:10
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0