Min tro

- Jag tror på mina vänner. Att de har förmågan till att göra det de vill!

- Jag tror på mirakel, att det kan inträffa vem som helst, stora som små.

- Jag tror på att efter regn kommer solsken.

- Jag tror på reinkarnation. (eller hur de stavas.)

Jag knäpper händerna emellanåt när det är något jag verkligen önskar mig eller andra, säger Gode gud..och sen min önskan.
Men jag vet inte riktigt om jag tror på Jesus och allt det här med bibeln.
Jag ar svårt att förstå hur andra kan ge upp sina egna liv för sin tro.

Ja..det är väl så. Man ska tro på det man vill. Ingen vet ju ändå vad som kommer att hända eller om det kan hända.
Hur är det med er? Vad tror ni på?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har gjort det enkelt, jag tror på karma rätt och slätt. Istället för att be gör jag något snällt och tänker samtidigt på det jag vill, är det något akut så tänker jag vad jag ska göra för snälla saker bara allt blir bra.... =)

2011-02-22 @ 09:44:20
URL: http://blogg.mama.nu/emeliepernille/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0