Detta ångrar jag

Jag är en som tillhör skaran som tror att man inte ska ångra så mycket. Gjort är gjort och hade man inte handlat på det ena eller andra viset, så hade man kanske inte hamnat där man var idag.
Man ska begå misstag för att lära sig. Man ska stå över saker man inte vill och som inte känns rätt.
Vad tjänar man på att gräma sig över saker som man vill ångra?

Visst..det kan väl vara så att jag önskar jag kunde ta tillbaka vissa saker jag sagt eller hur jag uttryckt mig.
Jag bestämmer över mig själv och hur jag vill att mitt liv ska se ut. Hur jag vill forma det. Varför ska jag då ångra det jag gjort eller inte gjort. Det finns bara en väg man kan ta i alla fall. Den andra vet man ingenting om.

Lev livet som att du skulle dö imorgon. Njut varje dag, alla dagar.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det visste jag väl att de va du =) Låter mysigt med bio men en annan ligger ju lite före va och har redan sett the tourist. Så tyvärr avstår jag med mitt trevliga sällskap. Yes, vi fixar med bokning av bord. Ni är välkomna hit innan för lite för drink(ar) Puss

2011-02-07 @ 21:51:46
URL: http://elfia.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej!



Jag har precis hittat hit via mammabloggalan och tycker att du skriver på ett härligt klokt personligt sätt.



Goda saker ser du ut att tillverka också...och jag håller med dig om Leila - hennes böcker är ljuvliga!



Hit kommer jag gärna tillbaka!



kramar

/Jennie

2011-02-08 @ 23:26:00
URL: http://borninagrasscottage.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hoppas du njuter av min man! Antar att han knådar dig just nu! En annan myser i sängen med datorn i knät...finns lite choklad brevid oxå..



När får jag åtnjuta ditt sällskap då <3 ??

2011-02-09 @ 21:42:37
URL: http://emmitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0