Planteringsdax

Solen skiner och vi har precis grillat lite lunch. Nu är det snart dax för att åka till jobbet. Jag känner mig sååå motiverad-NOT.
Påsk har varit jättebra. God mat och fina vänner.

Igår innan jobbet tog jag en sväng till Blomsterlandet och köpte lite blommor. Nu ska jag testa rosbuskar och se om det är något för vår trädgård. Hon som hjälpte mig sa att de skulle trivas bra i sol, vilket är tur, för på baksidan är det stekande sol hela dagen.

Jag har även fått ett planteringsbord. Det ser genast lite mer hemtrevligt ut på den annars tomma altanen. Behöver visserligen ta en sväng till Ikea för att piffa upp med kuddar, filtar, dynor mm. Jag tycker IKEAS utesortiment är jättebra i år. Vad tycker ni?
Önskar er en fortsatt fin dag.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ååå superfint bord!! Vart är de köpt? Kram

2011-04-25 @ 19:20:45
Postat av: Sofia

Superfint gumman!!

2011-04-26 @ 15:13:44
URL: http://elfia.blogg.se/
Postat av: Lina

Åhh vilket fint!

2011-04-26 @ 18:15:37
URL: http://linalive.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad vackert!

Vilken fröjd att stå vid det där bordet och greja med blommor och annat!! Underbart fint!!



Jag skulle också behöva plantera lite, både lite buskar och blommor borde få flytta hit! Men snart så..=)



Kram!

2011-04-26 @ 19:31:34
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Therese

Jätte fint bord, var har du hittat det?



2011-04-27 @ 16:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0