Umtz umtz...

Igår var det pa-aerty för fulla muggar. Vissa tog det lugnt, andra inte. Jag hörde till den andra delen såklart. =) Man får ju passa på när det bjuds till fest.
Det fanns också två delar av utklädnad då det var maskerad som gällde. En del hade verkligen satsat på att klä ut sig och sån´t uppskattas verkligen. Jag kände inte ens igen min "halvbror" när han rigde på dörren, det kallar jag bra jobbat. Kanske också därför han vann pris för bästa kostym.

Det var tipspromenad, sånglekar och lite annat smått och gått på schemat. Och jag bara älskar initiativet till denna dans som pågick i timtal. Vilka moves som låg och gömde sig hos folk! Mest impad var jag av Bonden som verkligen visade sina talanger. Hoppas du tar fram dina moves till den lördagen vi planerat in.

Tack alla för en jättetrevlig kväll. men som vanligt gick ni alldeles för tidigt. Jag skulle kunnat dansa ännu.
Magnus, jag hoppas du har hittat hem vid det här laget.
Tack igen, i love you all. ♥

(Detta är bara ett litet urval av alla 200 bilder som togs igår. Nu ska vi kolla på filmen som gjordes i tvättstugan. Hihi..)

Och Tobbe...ja vem gillar du egentligen? =) Vi gillar inte dej heller..


Kommentarer
Postat av: Emma G

Jag tycker det är konstigt att INGEN kommenterat hur vackra och kreativa vi var allihopa! Puss på dig skrutten!

2010-09-21 @ 23:24:28
Postat av: Emma G

På något sätt är bilden på pablo oslagbar! Bilden på dig och mig är oxå ganska bra!

2010-09-21 @ 23:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0