Hipp Hurra det är min födelsedá!

Jag har haft en finfin födelsedag idag. Fått alldeles underbara presenter och ja...bara haft det toppen.
Sofia med familj har varit här, och det va gött att få flotta i mat från Mc.D och skratta åt saker som hände igår. Sen drack vi kaffe och åt tårta utomhus, men hua va kallt det var.
En ny tradition har införts på min födelsedag, och det är att alltid få träffa Sofia med familj. Ni ligger mig varmt om hjärtat fina vänner.


Tappra, fina hjärtan på min soffa dagen efter...

Fint porslin från GreenGate, necessär från GreenGate, slevset från Margarethe, lila hadgjord form från Gräddelin, en finfin väska som är såååå jag, krona att hänga upp i zink, bok om Cupcakes, vit fleeceponcho som man har som filt! Och massa annat smått å gott...Tack.

Tänk att ett Happy Meal kan glädja andra än barnen. =)

Nu är det bara till att ladda om till nästa helg. Då ska det bli en helkväll med den här tösabiten å hennes käär. Och det brukar ju gå vilt till. =)

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

Stort grattis! SÅ SYND att jag var tvungen att jobba jag som gärna hade varit med såklart :D



Pussåkram

2010-09-20 @ 15:22:11
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Emma G

Jag tycker det är lite kul att fröken McDonald firar sin födelsedag med mat från McDonalds!!! ;))

2010-09-22 @ 15:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0