Hörde jag skål?

Igår var vi faktiskt lediga ihop så vi tog vägen förbi (?!) IKEA. Och ag vet inte vad det är, men varenda gång jag varit på IKEA och druckit alkohol efteråt har det gått åt pipan. Och igår var inget undantag, MEn för en gångs skull var dete inte mig det gällde, utan min kära sambo som satt med huvudet i holken och hulkade. Mohahahaha.
Själv fick jag vara bakis på jobbet.

Vad som hände igår? Jo vi hade finbesök serru.
Och om någon undrar om receptet till vad det nu var vi drack i den vita kannan, så kan ni ju höra av er till Andrea. =)


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad roligt med middag och drinkar med fina vänner!!!



Jag är så dålig på sånt, men skulle verkligen vilja ha det mer socialt så! Just nu är det mest mamma-träffar men jag vill ha mer vuxen-grejer. Är det ego att känna så?



Du och Joel verkar verkligen ha ett rikt kontaktnät, det måste vara härligt!!!



Tack för peppningen! Roligt att höra att man är duktig..känns inte alltid så...=(



Om jag ska njuta av mitt frisörbesök...du anar inte!!! Klipper nog en rejäl bit, faktiskt! Mitt hår växer sakta och Magnus vill helst att jag ska ha långt men jag behöver FÖRÄNDRING!!! Jag är less på img själv och mitt liv. Så trist att känna så. Vet att allt jag har är guld värt, men jag önskar lite annat just nu. =/



Har krig här hemma också...jag och magnus är osams och tycker olika just nu så vi pratar knappt med varandra. Har det så lite då och då (inte ofta) och jag vet att det går över men det tar så mycket energi som jag behöver till min viktminskning just nu...

Han fyller år på torsdag och jag brukar tycka det är roligt med hans födelsedag, köpa fina presenter och baka fint fika. Nu har jag bara lust att kräkas på allt!

Då vi var på gott humör så kom jag på den ljusa iden att bjuda hem våra familjer på tacos och tyckte det skulle bli så mysigt. Nu känner jag bara att det blev ett måste, antagligen pga stämningen här hemma.



Oj, då....hade inte tänkt skriva allt det här just här och nu men så blev det...=/



Ha det gott vännen!!!

2010-09-13 @ 10:55:53
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0