Jag vill, jag ska, jag borde


Jag vill:
- Ha en helkväll med familjen H/H snart.
- Skaffa mig en helt ny garderob.
- Börja simma med Noah.
- Absolut gå ner 5-7 kilo inom kort, men har ingen motivation.
- Gå på bröllopsmässan 23/10, men jobbar.
- Göra en mammografi.
- Åka till Ullen.
- Fixa klart hallen innan oktober är slut.

Jag ska:
- Boka in mammografi imorgon!
- Gå ner i vikt om någon bara sparkar mig i röven och kastar ut allt socker i mitt hus.

Jag borde:
- Gå ner i vikt.
- Spara pengar.
- Ändra mitt köpbeteende.
- Storstäda ( å då menar jag röja ut allt)
- Ta tag i garaget. De ser ut som fan med grejjer och utemöblerna ska in där och kanske..bilen? =)

Ser ut som om vikten verkligen är nr ett för mig just nu. Och ja det är den, både medvetet och undermedvetet. Det har den alltid varit. Varför ska man alltid hålla på att bry sig om den där vikten?



Kommentarer
Postat av: Caroline

Du verkar ja förstått det mesta ja. Jag bor egentligen i Göteborg, ihop med min sambo. Men eftersom ja inte kunde välja mellan kärleken och framtidsdrömmarna så veckopendlar jag till Jönköping, där ja läser till socionom och har ett litet studentrum. Det där med lampan o tv:n har inte hänt igen. Tack o lov. Så ja väljer o tro på strömavbrottet! :)



Robyn ska bli sjuuukt najs. Längtar ihjäl mig.

Roligt att du läser min blogg iaf! Hoppas vi hörs av igen! Kram

2010-10-05 @ 21:30:49
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: Emma G

Jag vill oxå till Ullared! Och jag går absolut med på bröllopsmässan om du lyckas ordna det på något sätt.



Det där med vikten är en svår nöt. Att man bryr sig beror nog mest på skönhetidealen, men även att man vet att det inte är hälsosamt. Jag peppar dig gärna, behöver ha lite pep själv!

Det är ju så svårt att låta bli alla godsaker som finns!



Kramis

2010-10-05 @ 22:04:02
Postat av: M

Ja går gärna en promme/powerwalk me dig någon dag! Kram

2010-10-05 @ 23:06:31
Postat av: mia

Du e alltid fin oavsett vikt det vet du! Men jag säger som jag sa i somras.. det e inte kul när man känner sig rutten inombords! Pepp på både dig och mig!

puss puss

2010-10-06 @ 18:06:37
Postat av: Petra Bloggar

Jag vill också till Ullared :D



Jag tycker att du ska söka en dietist på ätstörningsenheten så att du får rätt hjälp, störd som du är ;-) puss



2010-10-06 @ 19:03:46
URL: http://pertaodaniel.blogg.se/
Postat av: FruHurtig

Nyttigt men jobbigt att spalta ner alla vill, måsten och ska så där. Lycka till nu, ta första steget bara så ska du se att det är lättare än du tror.

2010-10-07 @ 11:38:35
URL: http://fruhurtig.blogspot.com
Postat av: Emelie

Men vi ska ju till UUUUUUUUUUULLAAAAAAREEEEEEEED!!!!!!

Allt är löst!!!!!!!!!!!!!! Det funkar!!!!!! ;-*

2010-10-10 @ 14:18:06
URL: http://blogg.mama.nu/emeliepernille/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0