Energiboost

Klockan är snart lunchdax och det är dax att bege sig till jobbet. 13.00-22.15 idag. Jo, man kunde defentitivt ha en bättre fredagskväll, men, men...det är bara att gilla läget.

Och vet ni...Idag har jag vart superduktig. 06.15 var det jag och syrran som gick upp, skrapade bilen och åkte iväg på ett spinningpass!!!!!! Ja, jag fick på mig Joels skor, åkta bara i korta träningsbyxor, glömde träningskort och plånbok..MEN..jag kom dit. Och det är det som är det viktigaste!
Sen var det full fart. Hem, äta frukost, baka muffins, duscha, plocka undan, till lekplatsen, laga mat och nu här. Kalla det energi eller vad säger ni? Spinning 07.00 varje fredag kommer hedanefter vara glasklart.

Önskar er alla en härlig fredag. PUSS på er.


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad bra du är, Johanna!!!



Imponerad att du tog dig upp och tränade så tidigt...själv ligger jag oftast i sängen just då!



Härliga bilder på dig och familjen!!!



Hoppas du får en bra kväll om än på jobbet!

Folk bruakr ju vara glada när det är fredag och de handlar iaf! =)



Kram!

2010-10-15 @ 13:50:24
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: FruHurtig

Låter som en härlig dag. Hoppas helgen blir fin. Själv drar jag till Köpenhamn.=) Kramar



Lovar berätta om bröllopet. Klart ni ror hem det trots motgången. Det viktigaste är att ni gifter er och att ni har en fin dag ihop. Kram

2010-10-15 @ 15:54:28
URL: http://fruhurtig.blogspot.com
Postat av: Emma G

Åh era goingar ni är för söta! Och vilka hurtbullar ni är speciellt Joel!



Kram

2010-10-15 @ 16:27:11
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: sofia h

Du är såå duktig!!! Längtar till nästa fre, helkväll med er mina favoriter! PUSS

2010-10-15 @ 19:06:03
Postat av: Henrik!!

Tja..Ni ser ut o haft en skön förmiddag...

Vi satt just o klurade ut vart den berömda julskinkan ska avnjutas....de blir en färdigkokt detta året....hehehehe



Ha en skön helg!!

2010-10-16 @ 16:23:46
Postat av: Emelie

Du är så himla bra!!!!!!!!!!

2010-10-19 @ 12:50:15
URL: http://blogg.mama.nu/emeliepernille/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0