<3

Vilka dagar jag har haft! Oh my...
Här spiller man inte en minut på att vila när man är ledig, utan snarare tvärtom. Fyll varenda minut med så mycket som möjligt.
I lördags morse, tog jag bussen med tre andra skönheter till Göteborg för en shoppingtur. Vi åt lyxfrulle, shoppade, drack vin, åt gott, shoppade mera. Vi njöt för fulla muggar. Hittade en jättesöt second hand som hette Ebbe och Haldis. Ni som bor i Göteborgstrakterna, spana in den!!
Jag såg en ficktjuv som stoppade ner handen i min fasters ficka. Han fick upp något vitt och stack iväg. Jag blev apförvånad, trodde det var hennes vita iphone och började putta på min faster i ryggen och gorma; "tog han den, tog han den!!!" Hon fattade ingenting. Hon hade ju inte en aning om att någon annan haft handen i hennes ficka.
Uscha, otäckt sån´t där...

På kvällen mötte jag upp min lilla Dalkulla, som kört 38 långa mil för att träffa mig. Det var så overkligt att hon plötsligt stod där. Hon var på riktigt!! Vi åkte hem, drack rödvin, åt, pratade och pratade.
Igår blev min pappa akutsjuk och det slutade med färd i ambulans till sjukhuset. Det tumlade verkligen omkring mina tankar och det kändes lite orättvist att jag inte riktigt var 100 % närvarande när mitt besök var här.
Imorse ringde klockan 04.00. Dax att gå upp, hämta två vackra flickor och styra kosan mot Ullared. Dalkullan gjorde sitt första besök!
Det gick som smort trots att det var första dagen på hötlovet. Enligt Ullaredsbloggen skulle det vara sjuuukt mycket folk där idag, men vi kom in med en gång och behövde inte köa i kassan.
Svängde in på IKEA på vägen hem. Tssss...

Det var jättehärligt att få skratta och prata om allt och ingenting. Ni är så fina ni tjejer! <3
För någon timme sen begav sig Dalkullan hemåt och jag saknar henne redan ofantligt mycket. Vi hann ju precis börja prata kändes det som. Nu får vi allt se till att ses snart igen.
Avrundar kvällen med Beck-levande begravd och försöker slå bort tanken på stress imorgon.
Hoppas ni haft det alla tiders..


Fina presenter till v från Emelie. Till h.... ja en liten historia.. hahahaha...

Ulllaräääääääääääd!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad mysigt ni verkar ha haft det!!!Härligt med fina vänner!!!



Hur mår din pappa?

Uscha, vad hemskt!!!

Hoppas han är på bättringsvägen.



Kram!

2010-11-02 @ 09:48:45
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

haha vad härligt vi hade, SÅ kul! och det där med skedarna alltså... garvar



PUSS

2010-11-02 @ 19:55:03
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Kul med finbesök och vilken shoppingdag. Ullared och Ikea.. kan ju inte bli bättre :-)

2010-11-02 @ 21:40:35
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Emma G

Så dalkullan orkade köra hem igår alltså! Strongt gjort efter en sånn shoppingdag! Puss på dig söta och tack för en mysig dag!

2010-11-02 @ 22:15:20
URL: http://emmitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0